[induzy_vc_testimonial excerpt_length=”35″ text_align=”center” slide_opt=”on” slide_item=”1″ slide_item_tab=”1″ slide_item_autoplay=”on” slide_item_loop=”on” testimonial_layout=”1″ testimonial_items=”{“Enabled“:{“excerpt“:“Excerpt“,“thumb“:“Image“,“info“:“Client Info“},“disabled“:{“more“:“Read More“,“name“:“Name“,“designation“:“Designation“,“rate“:“Star Rating“}}”]

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج در سراسر تهران

5/5 - (4 امتیاز)

 

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج در سراسر تهراننمایندگی مجاز تعمیرات پکیج در سراسر تهران

قاصدک سرویس، به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج در سراسر تهران، تعمیر پکیج بوتان، تعمیر پکیج ایران رادیاتور، تعمیر پکیج بوش، تعمیر پکیج فرولی، تعمیر پکیج ایساتیس، تعمیر پکیج لورچ، تعمیر پکیج آریستون و تعمیر پکیج گلدیران در تمام نقاط تهران فعالیت دارد.

قاصدک سرویس، اولین فعالیت خود را در زمینه‌ی تعمیر پکیج بوتان از سال 1386 شروع کرده است و قصد دارد تا زمینه‌ی فعالیت خود را برای تمامی برندهای پکیج، گسترش دهد. یکی از هدف‌های قاصدک سرویس، ارائه خدمات به صورت 24 ساعته در سراسر  تهران می‌باشد که درحال تحقق است. برای عیب یابی تعمیر پکیج بوتان، تعمیر آبگرمکن بوتان، سرویس پکیج بوتان نصب پکیچ بوتان با شماره 09022186039 تماس حاصل فرمایید تا تیم با تجربه قاصدک سرویس در اسرع وقت به مشکلات شما رسیدگی نماید.

تعمیر پکیج بوتان 

شرکت بوتان، شرکتی صنعتی در زمینه‌ی تولید آبگرمکن، پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور است. این شرکت صنعتی در سال 1332 به هدف تولید گاز مایع و گسترش آن شکل گرفت و حال، پس از گذشت دهه ها از آن زمان، بیش از چهارده میلیون خانواده ایرانی در سرار ایران، از لوازم خانگی‌های بوتان مانند آبگرمکن، پکیج و رادیاتور استفاده می‌کنند.

قاصدک سرویس، از سال 1387 به نمایندگی شرکت بوتان در سراسر تهران برگزیده شد و حال، اعلام آمادگی ارائه خدمات به تمام مناطق تهران از جمله تعمیر پکیج بوتان در شمال تهران، تعمیر پکیج بوتان در غرب تهران، تعمیر پکیج بوتان در جنوب تهران، تعمیر پکیج بوتان در شرق تهران، تعمیر پکیج بوتان در حومه تهران می‌کند. جهت در خواست تعمیر پکیج بوتان، سرویس پکیج بوتان، تعمیر آبگرمکن بوتان و… می‌توانید با شماره تلفن 09022186039 تماس بگیرید.

ارور های پکیج بوتان

یکی دیگر از مشکلات رایجی که برای افراد که از پکیج بوتان استفاده میکنند، رخ میدهد، نمایش کد های خطا بروی صفحه نمایش پکیج بوتان میباشد. این کد های خطا معمولا نشان دهنده یک عیب در دستگاه پکیج بوتان میباشد که باید به آن توجه کرد و آن را برطرف نمود. در ادامه مطلب ما به بررسی این کدهای خطا و دلایل آنها میپردازیم ولی درصورتی که مشکلتان حل نشد، با قاصدک سرویس – نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج در سراسر تهران، تماس حاصل فرمایید تا مشکلتان سریع تر از آنچه که انتظار دارید، برطرف گردد.

دلیل کد خطای E01 در پکیج بوتان چیست؟

مشکل از شعله پکیج بوتان است در این حالت شما با مشکل روشن نشدن شعله پکیج بوتان مواجه می شوید.

دلیل کد خطای E02 در پکیج بوتان چیست؟

کلید حرارتی مبدل پکیج دچار مشکل شده است.

دلیل کد خطای E03 در پکیج بوتان چیست؟

پرشر سوئیچ دچار مشکل شده است.

دلیل کد خطای E04 در پکیج بوتان چیست؟

فشار آب کم است.

دلیل کد خطای E06 در پکیج بوتان چیست؟

قطع شدن ان تی سی (سنسوری که دمای آب گرم مصرفی را تشخیص می دهد)

دلیل کد خطای E07 در پکیج بوتان چیست؟

ان تی سی پکیج قطع شده است.

دلیل کد خطای E11 در پکیج بوتان چیست؟

برد دستگاه و یا مشعل آن با مشکل روبرو شده است.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

شرکت صنعتی ایران رادیاتور از سال 1358 به دلیل کمبود، واردات رادیاتور و پکیج و کاهش هزینه‌های مردم ایران، تصمیم گرفت فعالیت خود را در زمینه تولید پکیج و رادیاتور شروع نمایید. شرکت ایران رادیاتور، پس از گذشت 8 سال، به دلیل عدم فضای کافی تصمیم گرفت تا فعالیت خود را در باقی استان‌های ایران افزایش دهد و به این دلیل، شرکت ایران رادیاتور، حال بیش از 40 کارخانه در سراسر ایران دارد.

قاصدک سرویس، به عنوان نمایندگی رسمی ایران رادیاتور در سراسر تهران از سال 1391، تصمیم دارد که ارائه خدمات پکیج ایران رادیاتور را به صورت کامل در تمامی مناطق تهران، پوشش دهد. این خدمات تمام مناطق تهران را در بر می‌گیرد و به صورت 24 ساعته برای شما مشتریان ایران رادیاتور در دسترس است.

برای عیب یابی تعمیر پکیج ایران رادیاتور، تعمیر پکیج، سرویس پکیج ایران رادیاتور، نصب پکیج ایران رادیاتور در تهران با شماره 09022186039 تماس حاصل فرمایید تا تیم با تجربه قاصدک سرویس در اسرع وقت به مشکلات شما رسیدگی نماید.

ارور های پکیج ایران رادیاتور

یکی از مشکلات رایج برای افراد که از پکیج ایران رادیاتور استفاده میکنند، رخ میدهد، نمایش کد های خطا بروی صفحه نمایش پکیج میباشد. این کد های خطا معمولا نشان دهنده یک عیب در دستگاه پکیج میباشد که باید به آن توجه کرد و آن را برطرف نمود. در ادامه مطلب ما به بررسی این کد های خطا و دلایل آنها میپردازیم ولی درصورتی که مشکلتان حل نشد، با قاصدک سرویس – نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج در سراسر تهران، تماس حاصل فرمایید تا مشکلتان سریع تر از آنچه که انتظار دارید، برطرف شود.

دلیل ارور 30 و 40 در پکیج ایران رادیاتور چیست؟

در صورت ظاهر شدن ارور 30 و 40 روی نمایشگر پکیج ایران رادیاتور اشکال در برد کنترل است. سیم های ارتباطی برد با سایر قطعات دستگاه را بررسی نمایید.

دلیل ارور 80 در پکیج ایران رادیاتور چیست؟

ارور 80 روی نمایشگر پکیج ایران رادیاتور میتواند ناشی از فعال شدن ترموستات باشد.

دلیل ارور 70 در پکیج ایران رادیاتور چیست؟

ارور 70 روی نمایشگر پکیج ایران رادیاتور میتواند ناشی از فزایش حرارت مبدل اولیه (به علت رسوب) باشد. در این حالت میتوانید مبدل پکیج را اسیدشویی کرد و یا میتواند مشکل به دلیل خرابی پمپ دستگاه یا ارتفاع شعله باشد برای رفع آن باید این قطعات بررسی گردد.

دلیل ارور40 و 70 در پکیج ایران رادیاتور چیست؟

گاهی اوقات مدار پکیج دچار کم آبی (کمبود آب در مدار گرمایش ) می‌شود و کد خطای 40 و 70 نمایان میگردد. در چنین مواقع باید شیر پرکن مدار پکیج را باز کرد تا فشار آن به مقدار 1.5 بار برسد.

دلیل ارور40 و 80 در پکیج ایران رادیاتور چیست؟

ارور 40 و 80 روی نمایشگر پکیج ایران رادیاتور میتواند ناشی از فعال شدن سنسور دود در پکیج باشد در چنین شرایط باید مسیر خروجی دودکش را بررسی نمایید. تا دچار انسداد نشده باشد.همچنین باید کلاهک های تعدیل، و ترموستات پکیج نیز بررسی گردد.

دلیل ارور50 و 80 در پکیج ایران رادیاتور چیست؟

در صورتی که حسگر NTC باز باشد ارور 50 و 80 روی صفحه نمایشگر ظاهر می‌شود.

دلیل ارور60 و 80 در پکیج ایران رادیاتور چیست؟

در صورت فعال شدن سیستم ضد یخ پکیج ارور 60 و 80 نمایان می‌شود و نیاز نیست رفع شود. زیرا با گذشت زمان به حالت اولیه باز می‌گردد.

دلیل ارور50 ,70 و 80 در پکیج ایران رادیاتور چیست؟

زمانیکه حسگر NTC مدار برگشتی دچار مشکل شود این ارور ظاهر میگردد.

دلیل ارور50 ,60 و 70 در پکیج ایران رادیاتور چیست؟

به احتمال زیاد حسگر NTC دچار مشکل شده است در صورت نیاز باید تعویض گردد.

دلیل ارور40 ,70 و 80 در پکیج ایران رادیاتور چیست؟

ارور 40 و 80 روی نمایشگر پکیج ایران رادیاتور ترموستات حد قطع کرده ولی دمای گرمایش پایین است.

دلیل ارور40 ,60 و 80 در پکیج ایران رادیاتور چیست؟

نمایان شدن این ارور به روی نمایشگر پکیج  فن روشن است ولی پرشر دود قطع است.

دلیل ارور40 ,60 و 70 در پکیج ایران رادیاتور چیست؟

نمایان شدن این ارور به روی نمایشگر پکیج فن خاموش است ولی پرشر دود وصل است.

تعمیر پکیج بوش

همانطور که حتما می‌دانید، بوش یک شرکت تولید لوازم خانگی در آلمان می‌باشد. این برند، محصولاتی مانند یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، پکیج و… تولید می‌کند و قدمتی بیش از 80 سال در ایران دارد. پکیج بوش ابتدا به صورت خصوصی وارد ایران می‌شد اما پس از گذشت مدتی، این شرکت با شرکت بوتان همکاری نمود و حال، مونتاژ و.. پکیج بوش با شرکت بوتان می‌باشد. پکیج این برند، بازدهی گرمای بالایی – حدودا 93.1% – را دارد و از لحاظ ایمنی، تضمین شده است.

همانطور که پیشتر گفته شد، قاصدک سرویس تنها نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج در سراسر تهران می‌باشد در نتیجه، قاصدک سرویس، علاوه بر ارائه خدمات پکیج بوتان، وظیفه‌ی ارائه خدمات پکیج بوش در سراسر تهران به صورت شبانه روزی را بر عهده دارد.

جهت تعمیر پکیج بوش، سرویس پکیج بوش و… می‌توانید با شماره تماس 09022186039 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما برای تعمیر پکیج بوش شما، سرویس پکیج بوش شما و… اقدام نمایند.

ارور های پکیج بوش

یکی دیگر از مشکلات رایجی که برای افراد که از پکیج بوش استفاده میکنند، رخ میدهد، نمایش کد های خطا بروی صفحه نمایش پکیج بوش میباشد. این کد های خطا معمولا نشان دهنده یک عیب در دستگاه پکیج بوش میباشد که باید به آن توجه کرد و آن را برطرف نمود. در ادامه مطلب ما به بررسی این کدهای خطا و دلایل آنها میپردازیم ولی درصورتی که مشکلتان حل نشد، با قاصدک سرویس – نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج در سراسر تهران، تماس حاصل فرمایید تا مشکلتان سریع تر از آنچه که انتظار دارید، برطرف گردد.

دلیل ارور A3 در پکیج بوش چیست؟

سنسور دود خراب است یا سیم آن قطع است.

دلیل ارور A4 در پکیج بوش چیست؟

فعال شدن سنسور دود در پکیج بدون فن

دلیل ارور A3,A7 در پکیج بوش چیست؟

اشکال در NTC مصرفی پکیج است

دلیل ارور EA8 در پکیج بوش چیست؟

ارتباط CAN با برد قطع شده است.

دلیل ارور AA در پکیج بوش چیست؟

دمای آبگرم کن خروجی از دستگاه نسبت به دمای مبدل اصلی ۲۰ درجه اختلاف دارد.

دلیل ارور AC در پکیج بوش چیست؟

ارتباط بین TA211E یا RAM با برد قطع شده است.

دلیل ارور A6 در پکیج بوش چیست؟

سنسور NTC دود وعدم تخلیه صحیح دود را اعلام میکند.

تعمیر پکیج فرولی

اولین جرقه‌ی شرکت صنعتی فرولی در سال 1955 میلادی  در ایتالیا و با تولید دیگ گاز سوز زده شد و درب جدیدی را به سمت تولید پکیج، برای تمام جهان گشود. این شرکت علاوه بر تولید و مطرح کردن ایده‌ی پکیج، برای بیش از 3000 نفر در سراسر جهان، کارآفرینی نموده است. همچنین این شرکت ملقب به “بهترین درجه سانتی گراد” و “بانک حرارت جهانی” در سراسر جهان، می‌باشد.

قاصدک سرویس که از سال 1395، نمایندگی رسمی این شرکت را در سراسر تهران برعهده گرفت تا بتواند خیال مشتریان فرولی را در سراسر تهران، راحت نماید.

مشتریان فرولی می‌توانند در هر ساعتی از روز، جهت تعمیر پکیج فرولی، سرویس پکیج فرولی، خدمات پس از فروش فرولی و… با قاصدک سرویس 09022186039 تماس حاصل فرماید تا کارشناسان قاصدک، برای ارائه خدمات به شما در سراسر تهران، اقدام شود

 ارور های پکیج فرولی

یکی دیگر از مشکلات رایجی که برای افراد که از پکیج فرولی استفاده میکنند، رخ میدهد، نمایش کد های خطا بروی صفحه نمایش پکیج فرولی میباشد. این کد های خطا معمولا نشان دهنده یک عیب در دستگاه پکیج فرولی میباشد که باید به آن توجه کرد و آن را برطرف نمود. در ادامه مطلب ما به بررسی این کدهای خطا و دلایل آنها میپردازیم ولی درصورتی که مشکلتان حل نشد، با قاصدک سرویس – نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج در سراسر تهران، تماس حاصل فرمایید تا مشکلتان سریع تر از آنچه که انتظار دارید، برطرف گردد.

دلیل ارور A01 در پکیج فرولی، چیست؟

اگر مشعل دستگاه روشن نشود، این ارور نمایش داده می‌شود.

رفع ارور: جریان گاز ورودی پکیج را بررسی نمایید.

شیرگاز را بررسی نمایید در صورت نیاز تعویض نمایید.

سیم کشی و توان احتراق را نیز بررسی نمایید.

دلیل ارور A02 در پکیج فرولی، چیست؟

این ارور زمانی نشان داده می‌شود که علامت شعله باشد ولی مشعل خاموش باشد.

دلیل ارور A03 در پکیج فرولی، چیست؟

در صورتی که سنسور اطمینان عمل نکند، این ارور نمایش داده می‌شود.

دلیل ارورA04  در پکیج فرولی، چیست؟

اگر ترموستات دود فعال باشد، این ارور نماش داده می‌شود.

دلیل ارور F05  در پکیج فرولی، چیست؟

این ارور نشان دهنده‌ی اختلال در عملکرد فن است.

رفع ارور: سیم کشی های فن، برد دستگاه، فن را بررسی نمایید.

دلیل ارور A06 در پکیج فرولی، چیست؟

این ارور زمانی نشان داده می‌شود که شعله، در هر دقیقه، 6 بار خاموش شود.

رفع ارور: فشار گاز و تنظیمات مربوط به مشعل را بررسی نمایید.

دلیل ارور F08 در پکیج فرولی، چیست؟

این ارور زمانی رخ می‌دهد که دمای مبدل حرارتی، بیش از حد افزایش یافته باشد.

دلیل ارور A09  در پکیج فرولی، چیست؟

این ارور وقتی نمایش داده می‌شود که اختلالی در شیر گاز وجود داشته باشد.

دلیل ارور F10  در پکیج فرولی، چیست؟

این ارور زمانی نشان داده می‌شود که خطایی در سنسور مدار اول شوفاژ رخ دهد.

دلیل ارور F11  در پکیج فرولی، چیست؟

این ارور نشان دهنده خطا در مدار گرمایشی آب است.

دلیل ارور F12  در پکیج فرولی، چیست؟

این ارور نشان دهنده خطا در سنسور آب گرمایشی است.

دلیل ارور F14  در پکیج فرولی، چیست؟

این ارور زمانی رخ می‌دهد که خطایی در سنسور اطمینان مدار شوفاژ وجود داشته باشد.

دلیل ارور A16  در پکیج فرولی، چیست؟

در صورت اختلالی در شیر گاز، این ارور نمایش داده می‌شود.

دلیل ارور F20  در پکیج فرولی، چیست؟

این ارور نشان دهنده اختلال در کنترل احتراق است.

دلیل ارور A21  در پکیج فرولی، چیست؟

احتراق غیر طبیعی، نشان دهنده‌ی این ارور است.

دلیل ارور F34  در پکیج فرولی، چیست؟

این کد خطا زمانی نشان داده می‌شود که ولتاژ برق مصرفی، کمتر از 170 ولت باشد.

دلیل ارور F35  در پکیج فرولی، چیست؟

این کد نشان دهنده وجود نوسان در فرکانس برق مصرفی است برای رفع این ارور اتصالات برقی را چک نمایید.

دلیل ارور F37  در پکیج فرولی، چیست؟

این کد زمانی نشان داده می‌شود که مدار شوفاژ دارای فشار کمی باشد. فشار بار پکیج را برای رفع این ارور چک نمایید.

دلیل ارور F39  در پکیج فرولی، چیست؟

این ارور نشان دهنده اختلال در خطاحسگر یا دما سنج خارجی است.

دلیل ارور A41  در پکیج فرولی، چیست؟

این ارور زمانی که خطایی در موقعیت سنسورها باشد، نمایش داده می‌شود.

دلیل ارور A42  در پکیج فرولی، چیست؟

این ارور نشان دهنذه‌ی اخطار در سنسور دوگانه است.

دلیل ارور F43  در پکیج فرولی، چیست؟

این کد، نشان دهنده فعال بودن سیستم حفاظت از مبدل حرارتی است.

دلیل ارور A50  در پکیج فرولی، چیست؟

این ارور نشان دهنده خطا در سیم پیچی شیر گاز است.

دلیل ارور A51  در پکیج فرولی، چیست؟

این ارور زمانی رخ می‌دهد که پکیج از انسداد مدار دودکش محافظت می‌کند. برای رفع این ارور حتما مدار دودکش پکیج را چک نمایید.

تعمیر پکیج ایساتیس:

شرکت ایساتیس، یک شرکت صنعتی ایرانی است که در سال 1385 با هدف انتقال تکنولوژی ایتالیا به ایران، در استان یزد، تاسیس گردید. نام این شرکت، برگرفته از نام باستانی استان یزد می‌باشد. این شرکت در سال 1390، خط تولیدی رادیاتور پنلی را راه انداخت  و این خط رادیاتور پنلی، به کمک شرکت ایتالیایی LEAS راه اندازی گردید. این رادیاتورهای پنلی، دارای 15 سال گارانتی تعویض هستند.

قاصدک سرویس از سال 1393، به دلیل داشتن سابقه فعالیت بالا و داشتن یک تیم با تجربه در زمینه‌ی تعمیرات به عنوان نمایندگی رسمی ایساتیس، منتخب گردید.

اگر برای عیب یابی پکیج ایساتیس به کمک نیاز دارید یا می خواهید فرآیند تعمیر را شروع کنید. میتوانید جهت ثبت سفارش، با شماره 09022186039 تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن، پکیج ایساتیس شما عیب یابی و در کمتر از 24 ساعت، پکیج ایساتیس شما تعمیر شود.

ارور های پکیج ایساتیس

یکی دیگر از مشکلات رایجی که برای افراد که از پکیج ایساتیس استفاده میکنند، رخ میدهد، نمایش کد های خطا بروی صفحه نمایش پکیج ایساتیس  میباشد. این کد های خطا معمولا نشان دهنده یک عیب در دستگاه پکیج ایساتیس میباشد که باید به آن توجه کرد و آن را برطرف نمود. در ادامه مطلب ما به بررسی این کدهای خطا و دلایل آنها میپردازیم ولی درصورتی که مشکلتان حل نشد، با قاصدک سرویس – نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج در سراسر تهران، تماس حاصل فرمایید تا مشکلتان سریع تر از آنچه که انتظار دارید، برطرف گردد.

دلیل ارور E1 در پکیج ایساتیس چیست؟

آب درون پکیج کاهش پیدا کرده است.

رفع ارور: مبدل پکیج را بررسی نمایید ممکن مبدل رسوب گرفته باشد.

لوله ها و رادیاتور ها را بررسی نمایید تا نشتی وجود نداشته باشد در صورت وجود نشتی باید از تعمیرکار کمک بگیرید.

در صورت که هیچ یک از موارد فوق وجود نداشته باشد باید پرشر سویئچ تعویض گردد.

دلیل ارور E2 در پکیج ایساتیس چیست؟

تشکیل شعله توسط پکیج تشخیص داده نمیشود.

رفع ارور: گاز اصلی را بررسی نمایید تا افت فشار گار وجود نداشته باشد.

جرقه زن را بررسی نمایید اگر جرقه زن مشکل داشته باشد باعث میشود شعله تشکیل نشود باید آنرا تعویض نمایید.

همچنین یون تشخیص شعله را بررسی نمایید.

دلیل ارور E3 در پکیج ایساتیس چیست؟

این مشکل زمانی رخ میدهد که NTC حرارتی خراب شده باشد باید این قطعه را تعویض نمایید.

دلیل ارور E4 در پکیج ایساتیس چیست؟

این مشکل زمانی رخ میدهد که NTC مصرفی خراب شده باشد باید این قطعه را تعویض نمایید.

دلیل ارور E6 در پکیج ایساتیس چیست؟

ممکن سنسور دود ایراد داشته باشد معمولا در صورت بروز این مشکل پکیج شما خود به خود خاموش میشود و یا فن از کار می افتد.

رفع ارور: مسیر دود کش را بررسی نمایید تا انسداد وچود نداشته باشد.

همچنین فن و اتصالات مربوطه را بررسی نمایید در صورت نیاز از تعمیر کار کمک بگیرید.

دلیل ارور E7 در پکیج ایساتیس چیست؟

دلیل این ارور میتواند ایراد در دمای آب مصرفی باشد در صورت که دمای آب گرم مصرفی بیش از حد افزایش پیدا کرده باشد پکیج این ارور را نمایش میدهد.

دلیل دیگر میتواند ایراد در گیرباژ کردن پمپ و نیم سوز شدن آن باشد باید پمپ را تعویض کنید.

خراب شدن ترموستات نیز میتواند سبب بروز این ارور باشد.

دلیل ارور E8 در پکیج ایساتیس چیست؟

در ارتباطات برد مشکل بوجود آمده است.

رفع ارور: برد دستگاه بسیار حساس است و تعمیر آن امر تخصصی است بهتر است به منظور رفع آن با تعمیر کار در تماس باشید.

دلیل ارور E01 در پکیج ایساتیس چیست؟

این ارور زمانی نمایش داده میشود که دمای پکیج بیش از حد بالا برود.

رفع ارور: ترموستات حد، مسیر تخیله هوا، عملکرد پمپ و رله پمپ را بررسی نمایید.

دلیل ارور E05,E03,E02 در پکیج ایساتیس چیست؟

معمولا این ارور زمانی نمایش داده میشود که پکیج نیاز به هواگیری داشته باشد.

رفع ارور: پکیج را هواگیری نمایید.

همچنین رسوب گرفتن مبدل نیز سبب بروز این ارور میگردد.

در صورت که موارد فوق بررسی شد و هیچ مشکل نداشت سنسور NTC را تعویض نمایید.

تعمیر پکیج لورچ

شرکت لورچ با عنوان قطب تولید کننده لوازم خانگی و تاسیسات در خاورمیانه نیز شناخته می‌شود. این شرکت در سال 1356 با هدف تولید محصولات با کیفیت، کار آفرینی، اشتغال زایی در شهر صنعتی اصفهان، آغاز به کار کرد. گروه صنعتی لورچ، علاوه بر کاهش نیاز کشور به واردات، بلکه صادرات پکیج را نیز در کشورهای مختلف خاورمیانه برعهده گرفت و حال با اشتغال زایی برای بیش از 300 نفر، گامی در راستای رسیدن به هدف خود، برداشته است.

قاصدک سرویس، که در سال 1393 به عنوان نمایندگی لورچ برگزیده شد، حال نیز قصد دارد تا خدمات لورچ را در تهران گسترش دهد و خدمات لورچ مانند تعمیر پکیج لورچ، سرویس پکیج لورچ و… را در سراسر تهران به صورت 24 ساعته ارائه نماید.

برای عیب یابی تعمیر پکیج لورچ، تعمیر پکیج، سرویس پکیج لورچ ، نصب پکیچ لورچ ، با شماره 09022186039 تماس حاصل فرمایید تا تیم با تجربه قاصدک سرویس در اسرع وقت به مشکلات شما رسیدگی نماید.

ارور های پکیج لورچ

یکی دیگر از مشکلات رایجی که برای افراد که از پکیج لورچ استفاده میکنند، رخ میدهد، نمایش کد های خطا بروی صفحه نمایش پکیج لورچ میباشد. این کد های خطا معمولا نشان دهنده یک عیب در دستگاه پکیج لورچ میباشد که باید به آن توجه کرد و آن را برطرف نمود. در ادامه مطلب ما به بررسی این کدهای خطا و دلایل آنها میپردازیم ولی درصورتی که مشکلتان حل نشد، با قاصدک سرویس – نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج در سراسر تهران، تماس حاصل فرمایید تا مشکلتان سریع تر از آنچه که انتظار دارید، برطرف گردد.

دلیل ارور E0 در پکیج لورچ، چیست؟

این ارور در پکیج لورچ، نشان دهنده‌ی خرابی در ترموستات پکیج می‌باشد.

دلیل ارور E1 در پکیج لورچ، چیست؟

این ارور زمانی در پکیج لورچ رخ می‌دهد که جرقه زن شما به درستی، کار نکند در چنین حالتی، دستگاه شما قفل نمی‌کند.

 دلیل ارور E2 درپکیج لورچ، چیست؟

این ارور نشان دهنده مشکل در سوئیچ فشار هواست.

دلیل ارور E3 در پکیج لورچ، چیست؟

این ارور نشان دهنده‌ی خرابی در ان تی سی سیستم سرمایشی دستگاه است. در چنین حالتی، دستگاه قادر به گرم کردن رادیاتورها نخواهد بود.

دلیل ارور E4 در پکیج لورچ، چیست؟

این ارور زمانی رخ می‌دهد که سنسور دمای ان تی سی آب گرم مشکل پیدا کرده است و در چنین شرایطی، دستگاه دیگر قادر به گرم کردن آب نخواهد بود.

دلیل ارور E5 در پکیج لورچ، چیست؟

این ارور به شما می‌گوید که مشکلی در مدولاسیون شیر گاز وجود دارد و در این حالت، شعله بسیار کم خواهد بود.

دلیل ارور E6 در پکیج لورچ، چیست؟

این ارور زمانی نشان داده می‌شود که سنسور سیستم گرمایشی، دمارا بالای 90درجه سانتی گراد، تشخیص دهد.

دلیل ارور E7 در پکیج لورچ، چیست؟

این ارور نشان دهنده‌ی خرابی در سوئیچ فشار هوا می‌باشد.

دلیل ارور E8 در پکیج لورچ، چیست؟

زمانی که فشار آب افت کرده باشد، این ارور نمایش داده می‌شود. برای رفع این ارور، فشار آب ورودی را چک نمایید.

دلیل ارور E9 در پکیج لورچ، چیست؟

زمانی که دستگاه، دمای آب گرم مصرفی را بیش از حد تشخیص دهد، این ارور نمایش داده می‌شود.

دلیل ارور E10 درپکیج لورچ، چیست؟

زمانی که فشار بیش از حدی در پکیج باشد، این ارور نمایش داده می‌شود.

دلیل ارور E12 در پکیج لورچ، چیست؟

این ارور زمانی رخ می‌دهد که اختلالی در کارکرد کنترل از راه دور وجود داشته باشد.

دلیل ارور E13 در پکیج لورچ، چیست؟

این ارور نشان دهنده مشکلی در نرم افزار یا برد الکترونیک است. برای رفع این ارور، از کارشناس کمک بگیرید.

دلیل ارور E15 در پکیج لورچ، چیست؟

این ارور نشان دهنده‌ مسدود بودن دودکش است. برای رفع این ارور، دودکش را چک نمایید و در صورت مشاهده هرگونه گرفتگی، برای رفع آن اقدام نمایید.

دلیل ارور E16 در پکیج لورچ، چیست؟

این ارور نشان دهنده مشکلی در نرم افزار یا برد الکترونیک است. برای رفع این ارور، از کارشناس کمک بگیرید.

دلیل ارور E25 در پکیج لورچ، چیست؟

زمانی که دمای آب، بیش از اندازه پایین باشد، این ارور نمایش داده می‌شود.

دلیل ارور E26 در پکیج لورچ، چیست؟

این ارور زمانی نشان داده می‌شود که ایرادی در شیر برقی گاز شما وجود داشته باشد. این ارور را جدی بگیرید.

دلیل ارور E28 در پکیج لورچ، چیست؟

این ارور زمانی رخ می‌دهد که برد، هرگونه مشکلی را در سنسور آب گرم مصرفی یا سنسور سیستم گرمایشی، بیابد.

دلیل ارور E31 در پکیج لورچ، چیست؟

این ارور زمانی نشان داده می‌شود که ترموستات اتاقی دستگاه، خراب شده باشد.

دلیل ارور E40 در پکیج لورچ، چیست؟

اگر سیکل گرمایشی پکیج مشکلی داشتخ باشد، این ارور نمایش داده می‌شود.

دلیل ارور E77 در پکیج لورچ، چیست؟

درصورتی که ترموستات مخزن دستگاه شما مشکلی داشه باشد، این ارور نمایش داده می‌شود.

دلیل ارور E99 در پکیج لورچ، چیست؟

این ارور نشان دهنده وجود مشکل در تنظیمات برنامه‌ پکیج لورچ شماست.

تعمیر پکیج آریستون

شرکت آریستون در سال 1911 توسط ارل ریچاردسون به فعالیت آغاز کرد با گذشت زمان این شرکت با استفاده از طراحان خلاق و برتر کار تولید پکیج را روی دست گرفتند و توانستند در زمان کم به موفقیت دست یابند.

قاصدک سرویس توانست منحیث نمایندگی این شرکت خدمات پس فروش را برای مشتریان این برند ارائه کند و رضایت مشتریان را کسب نماید

اگر برای عیب یابی پکیج آریستون به کمک نیاز دارید یا می خواهید فرآیند تعمیر را شروع کنید. میتوانید جهت ثبت سفارش، با شماره 09022186039 تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن، پکیج آریستون شما عیب یابی و در کمتر از 24 ساعت، پکیج آریستون شما تعمیر شود.

نمایندگی تعمیر پکیج لورچ در رباط کریمارور های پکیج آریستون

یکی دیگر از مشکلات رایجی که برای افراد که از پکیج آریستون استفاده میکنند، رخ میدهد، نمایش کد های خطا بروی صفحه نمایش پکیج آریستون میباشد. این کد های خطا معمولا نشان دهنده یک عیب در دستگاه پکیج آریستون میباشد که باید به آن توجه کرد و آن را برطرف نمود. در ادامه مطلب ما به بررسی این کدهای خطا و دلایل آنها میپردازیم ولی درصورتی که مشکلتان حل نشد، با قاصدک سرویس – نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج در سراسر تهران، تماس حاصل فرمایید تا مشکلتان سریع تر از آنچه که انتظار دارید، برطرف گردد.

دلیل ارور 101 در پکیج آریستون چیست؟

افزایش فشار در خروجی شیر گاز: فشار را بررسی کرده تنظیم نمایید.

کثیف بودن فیلتر: فیلتر بررسی کرده و در صورت کثیف بودن تمیز گردد.

ایراد در پمپ سیرکولاسیون: تعمیر و یا تعویض گردد.

دلیل ارور 102 در پکیج آریستون چیست؟

معیوب بودن سنسور فسار مدار گرمایش باعث ایجاد این ارور میشود.

رفع ارور: ولتاژ سنسور را روی برد ترمینال بررسی نمایید در صورت نیاز تعویض نمایید.

ولتاژ 0 یا 5 ولت در واحد کنترل نیز سبب بروز این کد خطا میگردد.

دلیل ارور 103 در پکیج آریستون چیست؟

ممکن گرم شدن سریع محیط در خط تغذیه دلیل ایجاد این ارور باشد. در صورت که محیط بیش از 7 درجه در ثانیه گرم شود سرعت گرمایش بالاست که منجر به ارور 103 میگردد.

دلیل ارور 104 در پکیج آریستون چیست؟

افزایش دما در خطوط رفت و برگشت بیش از 20 درجه در ثانیه موجب نمایش این کد خطا میگردد.

دلیل ارور 105 در پکیج آریستون چیست؟

نمایش این ارور وجود اختلاف دمای بیش از 55 درجه سانتی گراد بین لوله های رفت و برگشت است.

دلیل ارور 108 در پکیج آریستون چیست؟

کاهش فشار بیش از حد در سیستم گرمایش باعث بروز این ارور میگردد.

رفع ارور: لوله ها، مبدل حرارتی، رادیاتور ها، مخزن انبساط اتصالات را بررسی نمایید و  در صورت نیاز تعویض و تعمیر نمایید.

دلیل ارور 109 در پکیج آریستون چیست؟

فشار بیش از حد باعث نمایش این ارور میگردد.

دلیل ارور 114 در پکیج آریستون چیست؟

اگر هیچ تماسی با سنسور دمای خارجی وجود نداشته باشد این کد خطا نمایش داده میشود. ممکن ایراد در سیستم عامل برد الکترونیکی ایجاد شده باشد.

تعمیر پکیج گلدیران

بیش از سی‌سال از حضور گلدیران در خانه ایرانیان می‌گذرد. در این سال‌ها با برندهای برتر ملی و بین‌المللی همراه بیش از ۵ میلیون خانوار ایرانی بوده‌ایم و امروز در نقطه‌ای که ایستاده‌ایم؛ موفقیت‌مان را ممنون خانواده ارزشمند گلدیران هستیم.

قاصدک سرویس توانست منحیث نمایندگی این شرکت خدمات پس فروش را برای مشتریان این برند ارائه کند و رضایت مشتریان را کسب نماید

اگر برای عیب یابی پکیج گلدیران به کمک نیاز دارید یا می خواهید فرآیند تعمیر را شروع کنید. میتوانید جهت ثبت سفارش، با شماره 09022186039 تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن، پکیج گلدیران شما عیب یابی و در کمتر از 24 ساعت، پکیج گلدیران شما تعمیر شود.

ارور های پکیج گلدیران

یکی دیگر از مشکلات رایجی که برای افراد که از پکیج گلدیران استفاده میکنند، رخ میدهد، نمایش کد های خطا بروی صفحه نمایش پکیج گلدیران میباشد. این کد های خطا معمولا نشان دهنده یک عیب در دستگاه پکیج گلدیران میباشد که باید به آن توجه کرد و آن را برطرف نمود. در ادامه مطلب ما به بررسی این کدهای خطا و دلایل آنها میپردازیم ولی درصورتی که مشکلتان حل نشد، با قاصدک سرویس – نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج در سراسر تهران، تماس حاصل فرمایید تا مشکلتان سریع تر از آنچه که انتظار دارید، برطرف گردد.

دلیل ارور E1 در پکیج گلدیران چیست؟

روشن نشدن شعله سبب بروز این ارور میگردد.

رفع ارور: از باز بودن شیرگاز قرار گرفته زیر پکیج گلدیران اطمینان حاصل نمایید.

دوشاخه برق را با محافظ وصل کنید دو شاخه را یکبار از برق بکشید و دوباره وصل کنید.

دلیل ارور E2 در پکیج گلدیران چیست؟

دلیل نمایش این ارور بالا رفتن بیش از حد دما و عمل کردن فیوز حد است.

رفع ارور: اگر فشار گاز شهر بالا باشد شیر گاز زیر پکیج گلدیران را تا نیمه ببندید.

عقربه فشار سنج پکیج را روی عدد یک و نیم تنظیم نمایید.

دلیل ارور E3,EA در پکیج گلدیران چیست؟

دلیل نمایش این ارور میتواند رخ دادن مشکل در تهویه پرشر فن باشد

رفع ارور: بررسی نمایید خروجی دودکش باز باشد و هیچ انسدادی وجود نداشته باشد.

دقت نمایید دودکش کاردئونی و یا گالوانیزه استفاده نشده باشد دودکش های آکاردئونی به دلیل مقاومت پایین ممکن پس از گذشت زمان استفاده سوراخ شود.

 دلیل ارور E4 در پکیج گلدیران چیست؟

کم شدن آب و پایین آمدن فشار مدار گرمایش میتواند دلیل نمایش این ارور باشد.

رفع ارور میتوانید شیر پرکن مشکی رنگ دستگاه را خلاف عقربه ساعت بچرخانید و وقتی که درجه بار بین 1 تا 1.5 رسید شیر را ببندید.

دلیل ارور E6 در پکیج گلدیران چیست؟

در آبگرم مصرفی مشکلی بروز کرده و  NTC مصرفی خراب است.

دلیل ارور E7 در پکیج گلدیران چیست؟

در مرحله گرمایش ایراد وجود دارد و NTC گرمایشی خراب است.

دلیل ارور E9 در پکیج گلدیران چیست؟

سیستم گرمایش دچار یخ زدگی شده است.

چگونه پکیج خود را عیب یابی نماییم؟

برای عیب یابی پکیج خود، بهتر است موارد زیر را بررسی کنید. اینگونه بدون نیاز به تعمیر کار پکیج، می‌توانید پکیج خود را درصورتی که مشکلتان جزئی بود، برطرف و تعمیر کنید.

  1. همیشه برق پکیج را چک کنید. در خیلی از موارد، پکیج مشکلی جدی‌ای ندارد و به دلایلی مانند قطعی برق، نواسانات برق، خرابی دوشاخ، خرابی فیوز، خرابی جعبه تقسیم، خرابی محفظ برق، ممکن است شاهد تغییراتی در پکیج خود باشید.
  2. حداقل هفته‌ای سه بار، فشار بار پکیج خود را چک کنید تا فشار بار پکیجتان در محدوده‌ای ایمن باشد. همانطور که بالاتر گفته شد، این محدوده ایمن، بین یک الی دو می‌باشد و بهترین مقدار، یک و نیم است. برای تنظیم فشار بار پکیج، از شیر پر کن که در زیر پکیج رار دارد، استفاده نمایید.
  3. مرتبا شیرهای ورودی پکیج را چک نمایید. مطمئن شوید شیر ورودی گاز، باز است و همچنین فشار آن، بسیار زیاد نباشد که باعث مواردی مانند انفجاری روشن شدن پکیج، شود.
  4. حتما دودکش‌تان باید استاندارد نصب شده باشد تا باعث مواردی مانند نشتی، بالا رفتن فشار و… نشود.

اگر برای عیب یابی پکیج، سرویس پکیج در تهران، تعمیر پکیج، تعمیر پکیج در تهران، تعمیرات پکیج در سراسر تهران به کمک نیاز دارید یا می خواهید فرآیند تعمیر را شروع کنید. میتوانید جهت ثبت سفارش، با شماره 09022186039 تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن، پکیج شما عیب یابی و در کمتر از 24 ساعت، پکیج شما تعمیر شود.

چرا پکیج روشن است ولی رادیاتورها گرم نیستند؟

  1. وجود هوا در مدار گرم کننده‌ی پکیج

برای رفع این مشکل، باید برای هواگیری پکیج خود، اقدام نمایید.

  1. کم بودن شعله

باید شعله‌ی پکیج را تنظیم کنید که بهتر است با کمک یک کارشناس پکیج، انجام دهید.

  1. کم بودن فشار بار پکیج

باید فشار بار پکیج حداقل روی یک و حداکثر روی دو باشد. بهترین مقدار، یک و نیم است.

  1. اختلال در ان تی سی مدار گرمایش

ان تی سی وظیفه‌ی تشخیص دما را دارد و با خرابی آن، دستگاه دیگر نمی‌تواند دمای آب پکیج را تشخیص دهد.

  1. ایراد در پمپ دستگاه

زمانی که پمپ دستگاه خراب شود، این اتفاق رخ می‌دهد، برای رفع آن باید دستگاه توسط کارشناس بررسی شود و برای جلوگیری از خرابی پمپ، باید دستگاه را دوره‌ای سرویس کنید.

  1. اختلال در دریچه سوپاپ

ممکن است دریچه سوپاپ، رسوب گرفته باشد، نیمه باز مانده باشد یا فنر، ضعیف شده باشد.

  1. اختلال فنی در عملکرد برد پکیج

برای عیب یابی برد پکیج خود باید از کارشناس تعمیرات آن کمک بگیرید.

  1. ظرفیت پکیج

ممکن است ظرفیت پکیجی که انتخاب کردید، کمتر از مساحت ساختمانتان بوده باشد.

  1. بسته بودن شیرهای ورودی و خروجی پکیج

اگر شیرهای ورودی و خروجی باز باشد، چنین اتفاقی در پکیج می‌افتد. برای رفع و چک کردن این مشکل، پکیج خود را چک نمایید.

چرا پکیج، آب مصرفی را گرم نمی‌کند؟

  1. اگر فلوسوئیچ دستگاه خراب باشد، پکیج آب را گرم نمی‌کند.
  2. ممکن است ارتفاع شعله کم باشد، در نهایت پکیج قادر به گرم کردن آب نخواهد بود.
  3. خرابی ان تی سی آب گرم مصرفی می‌تواند باعث رخ دادن این اتفاق شود.
  4. زمانی که فشار آب ورودی به پکیج زیاد باشد، آب گرم نخواهد شد.
  5. اگر برد پکیج دستگاه شما خراب باشد، دستگاه هیچ فرمانی برای گرم کردن آب دریافت نمی‌کند.
  6. ممکن است دودکشی که استفاده می‌کنید، غیر استاندارد باشد. آن را چک کنید و در صورت غیر استاندارد بودن، آن را استاندارد نمایید.
  7. اگر پکیج شما دو مبدل است، ممکن است مشکل در پمپ دستگاه باشد. برای عیب یابی می‌‌توانید از یک کارشناس کمک بگیرید.
  8. زمانی که پتانسیومتر آب مصرفی پکیج شما خراب یا معیوب می‌شود، آب خروجی پکیج گرم نخواهد شد.

چرا شعله پکیج، به صورت انفجاری روشن می‌شود؟

  1. دودکش بسیار مهم است و خرابی آن باعث می‌شود تا پکیج، انفجاری روشن شود. دودکش را چک کنید زیرا خرابی دودکش علاوه بر اینکه باعث می‌شود پکیج انفجاری روشن شود، باعث خطرات ایمنی می‌شود.
  2. وجود اختلال در فشار گاز، باعث می‌شود تا پکیج، انفجاری روشن شود. شیر گاز ورودی را چک نمایید و از اینکه فشار گازتان بسیار زیاد نیست، اطمینان حاصل نمایید.
  3. برخی از قطعاتی که استفاده می‌کنید، مانند ژیگلور، نازل گاز و.. باید مخصوص گازمایع باشند نه گاز شهری پس حتما قطعات دستگاه خود را چک نمایید.
  4. سوراخ های مشعل دستگاه خود را چک نمایید. زمانی که سوراخ های مشعل دستگاه شما دچار گرفتگی یا مسدودیت می‌شود.
  5. الکترود جرقه زن را چک نمایید. زمانی که الکترود جرقه زن دستگاه شما، ضعیف می‌شود و یا به هر دلیلی کثیف و معیوب می‌شود، دستگاه شما به صورت انفجاری روشن می‌شود.

اگر برای عیب یابی پکیج، سرویس پکیج در تهران، تعمیر پکیج، تعمیر پکیج در تهران، تعمیرات پکیج در سراسر تهران به کمک نیاز دارید یا می خواهید فرآیند تعمیر را شروع کنید. میتوانید جهت ثبت سفارش، با شماره 09022186039 تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن، پکیج شما عیب یابی و در کمتر از 24 ساعت، پکیج شما تعمیر شود.

چرا فشار پکیج افت کرده است؟

  1. فشار پکیج بسیار مهم است و افزایش یا کاهش آن، نتایجی را با خود به همراه می‌آورد. اولین دلیل افت فشار بار پکیج، نشتی در مدار گرمایش می‌باشد. برای عیب یابی این مورد، بهتر است از یک کارشناس تعمیر پکیج کمک بگیرید.
  2. زمانی که در مدار گرمایش پکیج، هوا وجود داشته باشد، پکیج دچار افت فشار می‌شود. برای رفع افت فشار پکیج از این رو، باید برای هواگیری پکیج اقدام نمایید. جهت هواگیری پکیج، می‌توانید با شماره تماس 09022186039 تماس حاصل فرمایید.
  3. زمانی که هرگونه نشتی در اتصالات پکیج و قطعات آن وجود داشته باشد، پکیج دچار افت فشار می‌شود. جهت تعمیر پکیج خود در این مورد باید از کارشناس تعمیر پکیج، کمک بگیرید.
  4. جهت عیب یابی پکیج خود به دلیل افت فشار، مواردی مانند منبع انبستط پکیج، شیرهای رادیاتور و شیر اطمینان را چک نمایید زیرا خرابی یا نشتی در یکی از این موارد سبب افت فشار پکیج می‌شود.

چرا فشار آب پکیج، بالا رفته است؟

بالا رفتن فشار آب پکیج، مانند پایین آمدن فشار آب پکیج خطرناک و حائز اهمیت است. فشار متعادل آب پکیج باید بین یک الی دو باشد و مناسب ترین فشار، یک و نیم است. در صورت مشاهده‌ی فشار پکیج بالاتر از دو، بهتر است برای عیب یابی پکیج خود، اقدام نمایید. برای عیب یابی پکیج خود، مواردی مانند شیر پرکن، مبدل حرارتی (دستگاه های تک مبدل) و منبع انبساط پکیج را چک نمایید و درصورت مشاهده خرابی، برای تعمیر یا تعوض آن قطعه، اقدام نمایید.

چرا آب پکیج، گرم و سرد می‌شود؟

  1. زمانی که آب پکیج شما دچار نوسان می‌شود، آب سرد و گرم خواهد شد. یکی از دلایل نوسانات پکیج، نقض در کیت تعمیر و موتور سه طرفه می‌باشد. برای رفع این مشکل باید کیت تعمیر را بررسی کنید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی و.. آن را تعمیر یا تعویض نمایید.
  2. زمانی که فشار آب ورودی دستگاه بسیار زیاد باشد، فشار پکیج بالا می‌رود. برای رفع این مشکل، باید فشار پکیج را چک نمایید و مطمئن شوید فشار بار دستگاه، زیاد نیست.
  3. زمانی که ارتفاع شعله دستگاه شما، کم یا زیاد باشد، این اتفاق رخ می‌دهد. برای تنظیم شعله پکیج خود باید از یک کارشناس کمک بگیرید.
  4. مواردی دیگر از قبیل غلوسوئیچ پکیج، مبدل اصلی، ان تی سی آب گرم مصرفی، مبدل ثانویه و… را بررسی نمایید و درصورت بروز مشکل، برای رفع آنها اقدام نمایید.

چرا پکیج، نشتی آب دارد؟

  1. اگر از پکیج شما نیز آب چکه می‌کند و یا نشتی آب پکیج، بیشتر از چکه کردن است، ممکن است برخی از قطعات پکیج، از آبند خارج شده باشد برای مثال ممکن است واشرها و اورینگ‌ها دچار فرسودگی شده باشند.
  2. زمانی که فشار پکیج شما بالا می‌رود، از پکیج نشتی آب رخ می‌دهد. باید حتما حواستان به فشار پکیج باشد. یکی از دلایل فشار بالا رفتن فشار آب پکیج در موارد نشتی آب، مسدود شدن دریچه فشار است.
  3. زمانی که هرگونه نقضی در اتصالات دستگاه شما وجود داشته باشد، پکیج نشت می‌کند. از اینگونه نقض‌ها می‌توان به عواملی مانند شل شدن اتصالات لوله، اتصالات شلنگ ورودی آب، اتصالات شلنگ خروجی آب و… می‌باشد.
  4. نصب نادرست پکیج نیز یکی دیگر از دلایلی است که پکیج در آن، نشتی می‌دهد. حتما هنگام نصب پکیج خود، از یک نمایندگی موثق و یک کارشناس باتجربه، کمک بگیرید.
  5. خرابی شیر اطمینان، یکی دیگر از احتمال رایجی است که برای پکیج، رخ می‌دهد. شیر اطمینان وظیفه‌ی تنظیم فشار را دارد و در صورتی که شیر اطمینان خراب شود، مکن است فشار پکیج بالا رود و پکیج نشتی کند.

اگر برای عیب یابی پکیج، سرویس پکیج در تهران، تعمیر پکیج، تعمیر پکیج در تهران، تعمیرات پکیج در سراسر تهران به کمک نیاز دارید یا می خواهید فرآیند تعمیر را شروع کنید. میتوانید جهت ثبت سفارش، با شماره 09022186039 تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن، پکیج شما عیب یابی و در کمتر از 24 ساعت، پکیج شما تعمیر شود.

چرا پکیج، سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند؟

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث ایجاد سر و صدای زیاد در پکیج می‌شود. این دلایل می‌توانند نشان دهنده عیب خاصی نباشند و فقط مشکلاتی مانند نصب نادرست داشته باشند یا ممکن است شما به صدای آب در لوله‌های پکیج، حساس شده باشید همچنین فشار کم آب در پکیج باعث ایجاد سر و صدا خواهند شد به علاوه سر و صداها می‌توانند نشان دهنده‌ی مشکلی در پکیج باشد. برای مثال ممکن است نقض فنی‌ای در سیستم احتراق دستگاه شما وجود داشته باشد یا فن و پمپ دستگاه شما، آسیب دیده باشد یا برخی از قطعات داخل پکیج، شکسته باشد.

چرا پکیج، خاموش می‌شود؟

اگر پکیج تان پس از روشن کردن آن، خاموش می‌شود، ابتدا باید مواردی را که قبلا به شما گفته شد را انجام دهید. برای مثال، ابتدا حتما باید از سلامت برق و اتصالات خود مطمئن باشید و سپس باید حتما فشار بار را چک نمایید. زمانی که پکیج دچار کاهش فشار شده باشد، پکیج خاموش خواهد شد. برای افزایش فشار بار پکیج خود، با استفاده از شیر پر کن، فشار پکیج را تا 1.5 تنظیم نمایید. قطعه شیر پرکن در زیر پکیج قرار دارد و معمولا ولوم این قطعه، آبی یا مشکلی است. برای تنظیم فشار بار پکیج، باید آن را برخلاف جهت عقربه‌های ساعت، بچرخانید و زمانی که عقربه‌های فشار بار پکیج روی 1.5 ایستاد، آن را ببندید.

نکات افزایش طول عمر پکیج:

  1. سرویس منظم و دوره‌ای بسیار مهم و حیاتی است.
  2. اگر پکیج شما تحت فشار بوده و به تنش های فشاری حساس است، بصورت منظم فشار سیستم را چک کنید. (فشار را روی عدد پیشنهادی در دفترچه راهنما تنظیم کنید.)
  3. در تابستان هر ماه سیستم گرمایشی منزل را به مدت 10 الی 15 دقیقه روشن کنید تا از فریز شدن و خشکی پمپ و سایر اجزاء حساس آن جلوگیری شود.
  4. ترموستات و تایمرهای دستگاه را چک کرده و مطمئن شوید به درستی کار می‌کند.
  5. به صورت منظم پکیج خود را جهت هرگونه نشتی و آبریزش بررسی کنید.
  6. رادیاتورهای خود را در ابتدای هر بار استفاده در سال، هواگیری کرده و از نبود هوای اضافه در سیستم اطمینان حاصل کنید.
  7. مطمئن شوید که فضای کافی در اطراف پکیج قرار دارد و تهویه به درستی انجام می شود.
  8. تمامی خروجی‌های فن و دودکش‌ها را بررسی کرده و هرگونه مانع را از میان بردارید.
  9. در صورتی که شعله پیلوت قابل دیدن است، از آبی بودن رنگ شعله و مداوم بودن آن مطمئن شوید.

اگر برای عیب یابی پکیج، سرویس پکیج در تهران، تعمیر پکیج، تعمیر پکیج در تهران، تعمیرات پکیج در سراسر تهران به کمک نیاز دارید یا می خواهید فرآیند تعمیر را شروع کنید. میتوانید جهت ثبت سفارش، با شماره 09022186039 تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن، پکیج شما عیب یابی و در کمتر از 24 ساعت، پکیج شما تعمیر شود.

سوالات متداول

  1. چگونه سفارش تعمیرات پکیج را ثبت نماییم؟

به منظور ثبت سفارش می توانید با شماره 09022186039 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناسان نمایندگی تعمیر پکیج فرولی در تهران در کمتر از 60 دقیقه با شما تماس خواهد گرفت.

  1. در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول قاصدک سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

  1. قیمت تعمیر پکیج به چه صورت است؟

قیمت تعمیر پکیج و یا سرویس آن، به عوامل مختلفی بستگی دارد و جهت اطمینان شما، کارشناس قبل از مراجعه، هزینه‌ها را به شما، اعلام می‌کنند.

کلمات کلیدی مرتبط

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج در سراسر تهران، سرویس پکیج در تهران، تعمیر پکیج، تعمیر پکیج در تهران، تعمیرات پکیج در سراسر تهران

تعمیر پکیج در شمال تهران: تعمیر پکیج در زعفرانیه، تعمیر پکیج در تجریش، تعمیر پکیج در ظفر، تعمیر پکیج در ولنجک، تعمیر پکیج در قیطریه، تعمیر پکیج در فرمانیه، تعمیر پکیج در نیاوران، تعمیر پکیج در شریعتی، تعمیر پکیج در فرشته، تعمیر پکیج در میرداماد و…

تعمیر پکیج در غرب تهران: تعمیر پکیج در سعادت آباد، تعمیر پکیج در صادقیه، تعمیر پکیج در شهرک غرب، تعمیر پکیج در گیشا، تعمیر پکیج در مرزداران، تعمیر پکیج در شهر زیبا، تعمیر پکیج در اوین، تعمیر پکیج در چیذر، تعمیر پکیج در طرشت، تعمیر پکیج در سازمان برنامه

تعمیر پکیج در شرق تهران: تعمیر پکیج در ازگل، تعمیر پکیج در پاسداران، تعمیر پکیج در مطهری، تعمیر پکیج در تهرانپارس، تعمیر پکیج در سهروردی، تعمیر پکیج در پیروزی، تعمیر پکیج در دزاشیب

تعمیر پکیج در جنوب تهران: تعمیر پکیج در مهرآباد جنوبی، تعمیر پکیج در شهر ری، تعمیر پکیج در یافت آباد، تعمیر پکیج در دماوند، تعمیر پکیج در منیریه

تعمیر پکیج در حومه تهران: تعمیر پکیج در رباط کریم، تعمیر پکیج در پرند، تعمیر پکیج در شهریار، تعمیر پکیج در اندیشه، تعمیر پکیج در شهرقدس، تعمیر پکیج در پردیس، تعمیر پکیج در دماوند، تعمیر پکیج در پاکدشت، تعمیر پکیج در ورامین، تعمیر پکیج در گیلاوند، تعمیر پکیج در اسلامشهر، تعمیر پکیج در رودهن، تعمیر پکیج در بومهن، تعمیر پکیج در کرج

تماس بگیرید!

error: Content is protected !!